Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

Jansen

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vriendelijkheid voor mens en dier !

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Prijs mag lager van medicijnen
We hebben op internet gekeken en het zelfde merk en medicijn zijn 30,- goedkoper !

Lisanne

Service was below standard and caused more stress than being helpful.

Emergency care

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

We were unable to see the same vet throughout the treatment. The case was poorly handed over. Information from each vet was in conflict. Vets and receptionists created stress after we explained pets... We were unable to see the same vet throughout the treatment. The case was poorly handed over. Information from each vet was in conflict. Vets and receptionists created stress after we explained pets symptoms. Medication was not helpful. Process of treatment and investigation was unclear.

Reactie Dierenziekenhuis Rotterdam:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het heel jammer dat je de service als stressvol hebt ervaren, want we doen altijd ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. We willen wel graag benadrukken... Bedankt voor uw feedback. We vinden het heel jammer dat je de service als stressvol hebt ervaren, want we doen altijd ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen. We willen wel graag benadrukken dat we in uw situatie zorgvuldig hebben gehandeld en niets over het hoofd hebben gezien. We hebben hierover al contact gehad, en ik hoop dat het wat duidelijkheid heeft gegeven.

Doet er niet toe

Ja en nee

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Jullie zijn ontzettend lief, aardig en klantgericht

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Duurder dan anderen. Breder kijken dan naar waar je vermoeden ligt bij een diagnose. De eigen capaciteitsproblemen eerder communiceren met de klant.

Reactie Dierenziekenhuis Rotterdam:

Bedankt voor je feedback! We nemen je opmerkingen mee en bespreken ze met het team om dingen te verbeteren. Jouw input is erg waardevol voor ons.
Team Dierenziekenhuis...

Amber

Vriendelijk & professioneel

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Transparanter over prijzen, uitgebreidere prijslijst op de website

Reactie Dierenziekenhuis Rotterdam:

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te delen! We begrijpen dat transparantie over prijzen belangrijk is en waarderen uw suggestie om een uitgebreidere prijslijst op onze website te... Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw feedback te delen! We begrijpen dat transparantie over prijzen belangrijk is en waarderen uw suggestie om een uitgebreidere prijslijst op onze website te zetten.
We gaan dit zeker bespreken met ons team en kijken hoe we onze prijslijst kunnen uitbreiden, zodat iedereen altijd goed geïnformeerd is.

Susan Fraser

Jazeker

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Ik kon gelijk een afspraak inplannen dezelfde dag. Mijn hondje is geholpen door een lieve arts en de assistentes aan de balie hadden veel kennis en ervaring en waren super vriendelijk
Mijn...
Mijn hondje heeft medicatie gekregen en het gaat inmiddels alweer stukken beter

Ik heb geen verbeterpunten

huis

alles in huis,

goed

Medisch centrum lombardijen

Volledig

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Zeer vriendelijk en deskundig naar ons en onze hond

Nvt

Claudia

Absoluut

Vriendelijkheid

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Online een afspraak maken; wanneer moet ik kiezen voor een dierenarts en wanneer voor een paraveterinair

Aida

Niet echt, ben in laatste 2 wekken meerdere keer geweest met mijn kat (blaasontsteking), heb bijna 1300 euro kwijt geraakt, mijn kat is nog steeds best ziek. Afspraak was als uitslag van kwek van... Niet echt, ben in laatste 2 wekken meerdere keer geweest met mijn kat (blaasontsteking), heb bijna 1300 euro kwijt geraakt, mijn kat is nog steeds best ziek. Afspraak was als uitslag van kwek van urine binnen is gelijk mijn bellen, maar is niet gebeurd. Hoor vandaag, heb zelf 2 dagen over uitslag gebeld, maar antwoord was, morgen gaat u dierenarts bellen, is niet gebeld, weer vandaag gebeld, weer zelfde, woord morgen gebeld. Mijn kat is derde week ziek, enige wat positief is dat hij is met eten begonnen, maar toen ik was met antibiotica gestopt , advies van dierenarts bij laatste bezoek. Hij gaat achteruit, light hele dag te slapen, plaats erg veel, en is erg belangrijk dier om tijd te helpen. Dus, ik moet weer tot morgen wachten voor telefoon en hoop dat jullie gaat iets doen!!!
Eergisteren bij laatste bezoek dierenarts was actie genomen en rest van onderzoek (bloedonderzoek) gedaan, infuus gegeven. Is echt deskundige dierenarts.

Personeel zijn aardig,vriendelijk…

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Om juiste manier en op tijd handelen

Reactie Dierenziekenhuis Rotterdam:

Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u niet teruggebeld bent zoals was afgesproken. Dat is niet zoals wij normaal werken, en we begrijpen dat dit erg vervelend voor u moet zijn... Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons te horen dat u niet teruggebeld bent zoals was afgesproken. Dat is niet zoals wij normaal werken, en we begrijpen dat dit erg vervelend voor u moet zijn geweest. Er is helaas iets misgegaan, en we zullen ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet opnieuw gebeurt.
Soms zijn er meerdere onderzoeken nodig om te achterhalen waarom een dier niet meteen opknapt, en dat kan helaas wat tijd kosten. Ik begreep van u dat het nu veel beter gaat, wat fijn is om te horen!
Als u verdere vragen of zorgen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Anna Lilyana Klaverdijk

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Uitleg en ruim de tijd nemen voor je dier.

Ik heb geen tips